Winters Blijdorp Sfeervolle verlichting op elke denkbare locatie en in ieder seizoen Livestreams op locatie Uw locatie als livestudio. Alles tot in de puntjes verzorgd Vaste installaties hoge kwaliteit materialen, excellente service en altijd op maat Live Festivals Geluid, Licht, Stroomvoorziening en technische ondersteuning Schemerstad Leiden Locatietheater tussen dag en nacht

Wij zijn Skyline Sound & Light

Wij zijn Skyline Sound & Light, een klein, gedreven team van professionals met passie voor geluid, licht en AV-techniek. Wij gaan geen uitdaging uit de weg en willen iedereen, van amateur tot professional, inspireren met onze kennis, onze kunde en onze fantastische materialen. Alles tot in de puntjes verzorgd door onze medewerkers en klaar voor het volgende inspirerende evenement. Naast het verzorgen van prachtige evenementen, theaterproducties en congressen in binnen- en buitenland, zijn wij ook de betrouwbare en flexibele partner voor al onze collega’s. Wij ondersteunen al jaren vele collega’s met onze goed onderhouden en kwalitatief zeer hoogwaardige materialen. Ook voor vaste installaties en turn-key oplossingen bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zetten onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis van de markt graag voor u in. Bent u degene die ons wil inspireren of zoekt u inspiratie? Neem dan vandaag nog contact met ons op. De Thee staat klaar!

Wij horen graag van u

Skyline Sound & Light

Goudsmid 4a

2461 LZ   Ter Aar

+31(0)172 437278 (dinsdag t/m vrijdag 10.00 – 17.00)

info@skyline-prorent.nl

www.skyline-prorent.nl

Bedankt voor uw bericht. We nemen zsm contact met u op.
Er is iets misgegaan. Probeert u het later nog eens.